Πολιτική Αλλαγών & Ακυρώσεων

Αλλαγές & Επιστροφές

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν ή θέλετε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην εργοστασιακή τους συσκευασία.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες.

  • Κάθε αλλαγή ή επιστροφή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 10 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, με την απόδειξη αγοράς (γιατί μας βοηθάει να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και αξιόπιστα) που συνοδεύει το προϊόν. Επιπλέον, τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί – μιας και τα προϊόντα θα μπουν πάλι στο ράφι προς πώληση – και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
  • Τα προϊόντα επιστρέφονται εντός 10ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή τους, με έξοδα του πελάτη.
  • Παρακαλούμε, να συμπληρώσετε τη Δήλωση Υπαναχώρησης, που βρίσκεται το δέμα σας, και εσωκλείστε την στο δέμα επιστροφής. Εναλλακτικά μπορείτε να τη βρείτε ΕΔΩ.
  • Κάθε αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 5 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος. Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα της εταιρείας μόνο σε περίπτωση λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος.
  • Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους.

Μπορείτε να μας ενημερώσετε ότι ενδιαφέρεστε να κάνετε επιστροφή προϊόντος στο τηλέφωνο 210 5317740 ή στέλνοντας e-mail στο eshop@artclima.gr. Μόλις λάβουμε τη δήλωση υπαναχώρησης, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος, σύμφωνα με τα στοιχεία που μας έχουν δοθεί.

Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί – αφού τα προϊόντα θα τα διαθέσουμε πάλι προς πώληση.

Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται στο πελάτη με χρέωση παραλήπτη. Τα προϊόντα προς επιστροφή, πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά με το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς και υπογεγραμμένη την δήλωση υπαναχώρησης που θα σας έχει σταλεί κατά το χρόνο αποστολής του προϊόντος μαζί με την συσκευασία. Εφόσον πληρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων στον πελάτη εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος. Εφόσον η πληρωμή της παραγγελίας είχε γίνει με πιστωτική κάρτα, η εταιρεία θα προχωρήσει σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες, ώστε να ενημερώσει την τράπεζα για να γίνει η επιστροφή του χρηματικού ποσού στο πελάτη. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο χρόνος για την πίστωση του ποσού, είναι καθαρά στην ευθύνη της αρμόδιας τράπεζας και η «Εταιρεία» απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας το κουμπί “Αφαίρεση’’,
2) Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν, μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο 210 5317740.

Εγγύηση

Δωρεάν, 2ετής εγγύηση για όλα τα προϊόντα

Έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.

Η 2ετής αυτή εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας, σε περίπτωση δε που η αντιπροσωπεία παρέχει μεγαλύτερη των 2 χρόνων εγγύηση, ισχύει η μεγαλύτερη.

Εάν προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, οφείλουμε να τα επισκευάσουμε ή να τα αντικαταστήσουμε δωρεάν ή να σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων.